Повідомити про страхову подіюЯкщо при настанні страхової події Ви звернулися за допомогою самостійно, будь ласка, повідомте нам про це.
- втрату зареєстрованого багажу;
- скасування подорожі;
- заподіяння шкоди життю або майну третіх осіб.
- у випадку нанесення шкоди життю та здоров'ю або майну третіх осіб - не пізніше 3-х календарних днів з дати настання події;
- у разі скасування або переривання подорожі, запізнення - не пізніше 24 годин з моменту настання події, не враховуючи вихідні та святкові дні;
- у разі знищення, пошкодження або запізнення багажу - не пізніше 24 годин з моменту настання події, не враховуючи вихідні та святкові дні.
Повідомити про страхову подію
Якщо при настанні страхової події, яка потребує медичної допомоги (раптовому захворюванні або нещасному випадку), Ви не зв'язалися з Асистуючою компанією, а звернулися за допомогою до лікаря самостійно та оплатили витрати за його виклик, лікування, медикаменти, транспортні та інші витрати, що підлягають оплаті за договором страхування, будь ласка, повідомте нам про це. У довільній формі вкажіть, що з Вами сталося, що Ви зробили та суму витрат, яку Ви при цьому понесли.
Ви також можете скористатися формою зворотнього зв'язку для повідомлень про інші страхові події, які не вимагають екстреної медичної допомоги:
Будь ласка, зверніть увагу, що у будь-якому випадку Вам необхідно повідомити про настання страхової події не пізніше 30 календарних днів з дати її настання, при цьому: