Плани змінюються часто з незалежних від нас причин.
Чи доводилося Вам коли-небудь проводити години в залі очікування, скасовувати поїздку або повертати квиток на літак?
З такими ситуаціями стикалася більшість з нас. Як повернути квиток і при цьому не втратити витрачені гроші ?! Як отримати компенсацію за проведений час в очікуванні?!
Компанія «Європейське туристичне страхування» і ПриватБанк запропонували тури-стичному ринку України унікальне рішення для даних питань, запустивши продаж страхових продуктів:
«Гарантоване повернення квитка» — компенсація 80% вартості авіаквитка в разі скасу-вання поїздки клієнтом з причин, передбачених договором страхування;
«Компенсація вартості рейсу» — виплата від 50% до 100% вартості рейсу в разі затримки або скасування поїздки з ініціативи перевізника.
Отримати компенсацію досить просто.
По продукту «Гарантоване повернення» можна повернути квиток одним із зручних способів до дати вильоту без надання будь-яких додаткових документів.
Або скористатися унікальною технологією ПриватБанку і, прилетівши в кінцевий пункт, отрима-ти виплату в разі затримки або скасування рейсу по продукту «Компенсація вартості рейсу». Усі застраховані рейси відслідковуються автоматично і в разі запізнення на 120 хвилин і більше проводиться виплата.
Виплати компенсацій проводяться протягом 1—3-х днів на карту, з якої оплачували вартість квитків на літак. Іноді по продукту «Компенсація вартості рейсу» виплата відбувається раніше, ніж клієнт залишить зал прильоту і отримає багаж.
Для підключення послуг досить включити галочки необхідних Вам страхових продуктів при покупці квитка на літак на сайті bilet.pb.ua, в privat24 або в будь-якому відділенні ПриватБанку.
«Європейське туристичне страхування» за підтримки свого партнера ПриватБанк в черговий раз доводить на ділі свій девіз: Ви подорожуєте. Ми піклуємось про Вас.