+38 044 220 00 0704071, м. Київ, вул. Спаська, 5 (вхід з вул. Хорива)

Медичні витрати

    Медичні витрати

    При настанні страхової події, що потребує медичної допомоги:

    Подзвоніть в Асистуючу компанію за номером екстреного виклику, що вказаний у Вашому страховому полісі (свідоцтві), і повідомте наступну інформацію:

    • Прізвище, ім'я
    • Ваш контактний телефон
    • Місцезнаходження (країну, місто, готель тощо)
    • Номер страхового полісу (свідоцтва)
    • Дату початку і закінчення дії полісу
    • Опишіть подію та повідомте, яка допомога необхідна

    Далі дотримуйтесь інструкцій оператора Асистуючої компанії.

    Якщо у Вас немає можливості зв'язатися з Асистуючої компанією або ж ситуація вимагає негайного ухвалення рішення, пов'язаного з необхідністю отримання медичної допомоги, зверніться самостійно в найближчий медичний заклад або до лікаря, де обов'язково пред'явіть Ваш страховий поліс.

    У випадку стаціонарного лікування Вам (або Вашому представнику) необхідно зв'язатися з Асистуючої компанією протягом 48 годин з моменту госпіталізації та до оплати послуг для узгодження Ваших витрат.

    Якщо вартість лікування (амбулаторного чи стаціонарного) перевищує 1000 євро (1000 грн. при подорожах по Україні) - письмово узгодити витрати з асистуючою компанією або Страховиком до початку лікування. Під письмовим узгодженням слід розуміти надсилання повідомлення про лікування та кошторису на лікування засобами інтернет, факсом або іншими засобами електронної передачі інформації, та отримання від асистуючої компанії або Страховика письмової згоди (гарантії) тим самим шляхом.

    У всіх інших випадках повідомте нам про настання страхової події не пізніше 30 календарних днів з моменту його настання.

    Якщо будь-які витрати, пов'язані зі страховою подією, Ви оплатили самостійно, обов'язково візьміть і збережіть всі документи, що підтверджують факт настання страхової події та суму понесених Вами витрат:

    • довідку-рахунок із медичного закладу (на фірмовому бланку або з відповідним штампом) із зазначеними: прізвищем пацієнта, точним діагнозом, датою звернення за медичною допомогою, тривалістю лікування, детальними даними про надані медичні послуги, діагностику, призначені медикаменти із зазначенням їх кількості та вартості;
    • рецепти, виписані лікарем, на придбання медикаментів із зазначенням назви кожного медичного препарату;
    • деталізовані рахунки за інші послуги з розбивкою їх за датами та вартістю;
    • документи, що підтверджують факт оплати за медикаменти, надані медичні та інші послуги (розрахунково-касові документи, товарні чеки, банківські квитанції і т.д.);
    • рахунки за телефонні розмови (факсимільні повідомлення), на яких зазначені номер телефону, дата, час і вартість кожної розмови.

    Витрати, сплачені Вами самостійно, будуть відшкодовані по приїзду в Україну згідно з умовами договору страхування. Для отримання відшкодування після повернення з поїздки дотримуйтесь процедури описаної в розділі Страхове відшкодування  

Ми приймаємо —
© 2013-2017 ПрАТ «Європейське Туристичне Страхування»
Розробка сайту: